fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 18 04:11:39 CET 2006

No,

já mám dojem, že na to nahlížíte čistě technicky. Což je pochopitelně
špatně.

Na celý problém je nutné nahlížet logisticky. Takže do toho nebudeme
motat nějaké účinnosti a podobné nesmysly.

Jediné co potřebujeme, je jsou patřičné úřednické kontroly, podpisy a
razítka. Takže stačí jedna mobilní jednotka FV panelů ( o té nikdo
"netuší", že se dá převážet), vypínač spojující na tvrdo vstup a výstup
a hlavně několik dobře připravených rautů u příležitosti spuštění
zařízení (zváni by měli být zejména příslušní úředníci, místní
(zás)tupci, pár žen lehkých mravů, lokální tisk a nějaké (celé)brity).

V době slavnostních rautů je pochopitelně nutné mluvit "kódovanou řečí".
Vhodné řečnické obraty jsou např. "pět v českých na stole", "čtyřicet
kapříků", "pětset litrů smetany" a další obraty vztahující se k počtu
zúčastněných, oslavě Vánoc nebo domácí výrobě mléka.

Jednotlivci se smyslem pro detail mohou celou operaci vylepšit ještě o
založení firmy, která bude ekologicky likvidovat FV panely a vysloužilé
baterie z těchto vskutku "alternativních" zdrojů (na to bude pobírat
velkorysý grant z peněz EU) a bude na to mít monopol udělený
Ministerstvem životního prostředí. Ale na to by patrně bylo vhodné, aby
těch Čechů sedělo za stolem tak 20 nebo se Vánoce slavily ve velmi
širokém kruhu, kde těch kapříků bude potřeba mnohem víc.

Na kapříky lze v takovém případě vydělat tak, že firma bude importovat
(za slušnou platbu) staré autobaterie ze zemí EU a uskladní je v
továrních halách postavených v nějaké průmyslové zóně. Pokud na skládání
toho šmejdu zaměstná (třeba papírově) i pár stovek nezaměstnaných,
dostane od MF dokonce vyjímku a bude zproštěna povinnosti platit daň z
příjmu.

Zdraví PavelK