fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

Achiles achiles@revize.info
Středa Leden 18 00:23:05 CET 2006

Asi takto,
	to co je pred hodinami je rozvodnych zavodu, co je za nimi je vase a
nikdo vam nemuze v nicem branit. Problem by mohl byt, kdyby vas generator
zpusoboval ruseni ci zvedal napeti mimo normovane meze, pak by proti vam
mohli ucinit nejake kroky.

Pokud budete vyrabet vice energie, nez spotrebovavat, elektromer se
obracene tocit nebude :( To byste musel mit smlouvu s rozvodnymi zavody,
kteri ji obvykle odkupuji tusim za 80% ceny. Pokud jim ale nabidnete 15kW,
tak se nanejvys usmeji :) a budou to pozadovat za zert.

Prakticke reseni problemu pripojeni je takove, ze vystup menice primo
pripojite na sit. Pochopitelne menic musi byt spravne nafazovany. Napeti a
frekvenci pak uz udrzi dominantni sit.

Ales