Visual Basic dotaz

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 17 17:39:08 CET 2006

Ano, dopracoval jsem se metodou pokus-omyl ke stejnému řešení.

Tohle je jedna z věcí, která by v nápovědě být prostě měla (na rozdíl od
milionů jiných blábolů) a není tam. Člověk aby potom pracně koumal a
posléze zjistil, že poloha textu se mění vlastností, která nastavuje
počátek výběru textu :-))) Jak hluboce Mikrosoftí...

Zdraví PavelK