platnost postovnich znamek

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Leden 17 16:42:43 CET 2006

Myslim, ze jsou platne vsechny znamky Ceska republika a vzdy na obalce
musi byt soucet stejny nebo vyssi nez aktualni cena sluzby

jinak www.cpost.cz

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

informacni portal WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, January 17, 2006 4:38 PM
To: HW-news
Subject: OT: platnost postovnich znamek

Pratele, je to OT jako krava, ale na webu jsem se tehle informace
nedohrabal.Asi nevim, na co se v Google zeptat.

Kdyz se zmeni ceny Ceske posty, muzu pouzit na dopis starou znamku jeste
se starou cenou? Selsky rozum mi rika, ze jo, protoze jsem zaplatil
predem za sluzbu, kterou jsem zatim nevyuzil, takze kdyz mam znamku 6,40
a soucasna cena je 7,50 (doufam), tak by mi to mohlo byt jedno. Nebo se
pletu? Tusim, ze v HWnews je i nejaky postovni zamestnanec, tak se snad
odpovedi dockam.

No flame pls, odpovidejte jen kdyz vite odpoved.

P.K.