OT: platnost postovnich znamek

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 17 16:37:30 CET 2006

Pratele, je to OT jako krava, ale na webu jsem se tehle informace
nedohrabal.Asi nevim, na co se v Google zeptat.

Kdyz se zmeni ceny Ceske posty, muzu pouzit na dopis starou znamku jeste se
starou cenou? Selsky rozum mi rika, ze jo, protoze jsem zaplatil predem za
sluzbu, kterou jsem zatim nevyuzil, takze kdyz mam znamku 6,40 a soucasna
cena je 7,50 (doufam), tak by mi to mohlo byt jedno. Nebo se pletu? Tusim,
ze v HWnews je i nejaky postovni zamestnanec, tak se snad odpovedi dockam.

No flame pls, odpovidejte jen kdyz vite odpoved.

P.K.