Tantaly

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 17 16:15:23 CET 2006

Spotreba procesoru muze ovlivnit stridavou slozku na blokovacim kondu .
Jakym zpusobem ( jak moc ) ale vyplyva spis z  mech. konstrukce - cesty
napajeni a hlavne ze spotreby procesoru v dynamickem rezimu.  (Zmeny
proudu)
Nejvic ovsem zalezi na napajecim zdroji - a jeho vnitrnim odporu na
vyssich kmitoctech ( pocitam, ze ta pamet, nebo procak jede na nejakem
kmitoctu  dejme tomu okolo 1MHz )
Pokud chces ten proud blokovacim kondem zmerit, tak vezmi nejakej malej
odpor  ( tak 5mOhm) jako bocnik do serie s tim  blokovacim elytem a st
milivoltmetrem si zmer napeti na tom bocniku. Ohmuv zakon snad znas....