Jak merit teplotu ve 20 terariich

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Úterý Leden 17 15:43:53 CET 2006

Dobry den,
jsem jiz senilni-a infantilni absolvent SPSST-Panske. Ucili nas
takovi lide jako profesor Novotny, Hledik, Taus. Naucili nas
zaklady a i kdyz to byly hlavne elektronky, ziji z toho do dnes.
Z CVUT ne.

Tam me u statnic v dobe 80286 a 80386 jeste zkouseli u statnic z
decimalni aritmetiky na Minsku (50 leta) a z procesorovych rezu.
Zaklady byly cik cak, zmatecne. Jo, naucil jsem se ucit.

Cele to je o pristupu ke sve profesi. Ja mel ucitele, kteri ucily,
muj syn, kteri si spravovali sebevedomi na tech blbejch smradech.

Hugo KOTTAS