Jak merit teplotu ve 20 terariich

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Leden 17 14:45:16 CET 2006

Zdravim,

Myslim, ze nas admin brzo sejme:), uz ted jsme nafoukli tema:
"Jak merit teplotu ve 20 terariich"

- problemy SS
- problemy VS
- problemy studentu
- valku svetu:  pic X x51
- valku svetu:  pic X avr
- valku svetu:  avr X x51

Navic se z toho stalo OT :)....
Tak ja uz jen poslední reakci, a nebo to přejmenujeme na OT? :)

Nemuzu si pomoci, videl jsem, sysel jsem, ony tzv. vyukove postupy na SS
elektro  v oblasti procesorove techniky. O VS rict nic nemuzu, nemam elektro
zamereni:).

Na jedne vystave stredniho skoltvi se prezentovaly jednotlive skoly a jejich
studenti. Na to proste nejde zapomenout. Mel jsem takove lehke otazky, jako:

Otazka:  Cim toho Atmela programujete?
Odpoved: Mame nejaky programátor, udelal ho učitel:).

Otazka:  A jak ho programujete? Paralelne? Seriove?
Odpoved: Nevime:(.

Otazka:  A co jste programovali?
Odpoved: nejake blikani leskama

Otazka:  A jak? Pres preruseni nebo jen nekonecna smycka s delay?
Odpoved: nevime, proste jen něco posilame na port, ale  moc tomu
         nerozumime:(.

Zhruba autenticka konverzace az kam ma pamet saha, ja byl student, oni byli
studenti, tak se nebali prasknout, ze nic nevi:).

Byli to ctvrtaci před maturou:(.
To byla ještě doba, kdy jsem uvazoval, ze zkusim i at89c2051...

S pozdravem,
                Marek Pavlu