[OT]: CNC frezka - zapojeni motoru

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 17 10:51:15 CET 2006

S LMD18245 dosahnete pouze 16 mikrokroku - je to jen 16 proudu civkama
tzn kdyz jedna ma 15 druha ma 0 nenasobi se to.
Jak se to cele pocita je v dokumentaci k budicum co mam u sebe na
strankach vcetne zdrojaku v mikroPascalu pro PIC viz.
http://rvsoft.wz.cz/view.php?cisloclanku=2005120802

Kupoval jsem u Koaly kusove mnozstvi za cca 470Kc a do tydne jsem je
mel. Profi jednani.

RadekCX