[OT] Navratnost tepelneho cerpadla bylo [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Leden 17 09:34:56 CET 2006

tak si to jednoduse spocitejte, kdyz ochladite/ohrejete jeden 1m3 vody o
jeden stupen tak ziskate/dodate cca 1kW
ted uz jen zapocitat topny faktor cerpadla, potrebny vykon a ucinnost
vymeniku.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 17, 2006 9:30 AM
Subject: RE: [OT] Navratnost tepelneho cerpadla bylo [OT] RE: Plasma nebo
LCD ?

Kdyz jsme u toho, jaky prutok vody z takove studny by byl zhruba nutny k
vykonu 10kW? Jde mi o presnost na urovni radu, je mi jasny, ze zalezi na
teplote a ucinnosti. Asi se to da snadno spocitat, ale nevim z hlavy
tepelnou kapacitu vody a taky o kolik st. to vymenik ochladi.
Pokud by studna mela dostatecnou vydatnost, tak bych si s prebytkem vody uz
nejak poradil :-)