Lynxmotion - bylo [MECH]: Klice imbusy 3/32

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 17 02:50:47 CET 2006

Kdyý už jsme u těch Lynxmotion robotů.

Netušíš náhodou, jestli je ten jejich 4WD2 robot kompatibilní s jejich
motorkem GHM-04 a enkodérem QME-01 ? Myslím tím, jestli se to tam
mechanicky vejde, když je kombinace motor+encoder o něco delší.

Nebo lépe, jestli by se nedal koupit přímo v kombinaci mechanika, 4 ty
motory a 4 encodéry ? Na jejich Webu o těchto možnostě cudně pomlčeli.

Zdraví PavelK