ISE WebPack 8.x

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Leden 17 01:24:32 CET 2006

Zdravim,

Zrovna vcera jsem ho odinstaloval.
A instalovat zase 1GB se mi ted zrovna nechce:), není cas:\.
Jeste, ze jsem to stahnul jako cely pack, jinak bych si ted pripadal jak
blbec, kdybych to provedl tim sitovym instalerem:).

Ale ten editor byl sakra fakt dobrej:).
Okna se uz nikde netrasla pul dnes po pohnuti některým z nich:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu