Krabicky vysek plastu napr. otvor pro LCD

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Pondělí Leden 16 23:12:26 CET 2006

asi zalezi na materialu krabicky, ale jsem presvedcen, ze pokud je to mensi
serie tak bude frezovany otvor dostupnejsi.
U nekterych dodavatelu krabicek (ted tu nechci A&A jmenovat) se da domluvit,
ze tam to vyfrezovani otvoru za rozumnou cenu zaridi (i se zapustenim
displeje). Otazkou je od jake serie to budou chtit udelat.

chaos