[OT] Navratnost tepelneho cerpadla bylo [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Leden 16 22:10:12 CET 2006

Taky ted resim topeni pro RD, ale vzhledem k tomu, ze vyvoj cen ruznych
energii lze tezko predvidat, tak by se mi libilo vytapeni uplne nezavisle na
typu zdroje. Uvazuji o podlahovem a stenovem vytapeni vodou, myslite ze to
lze realizovat tak, abych mohl cele vytapeni napojit na vice zdroju
(elektrika, plyn, tepelne cerpadlo, atd.) ? Muj projektant vidi problem v
tom, ze kazdy zdroj ma jinou ucinnost (jina teplota vody) a topne rozvody
jsou vetsinou resene na miru teto ucinnosti ? Co si o tom myslite ?

Dekuji
Vitezslav Gazda