Jak merit teplotu ve 20 terariich

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Leden 16 16:55:03 CET 2006

a jeje, to zas bude flame....
Jinak AVR je taky v DIL pouzdrech, ATMEGA16 v DIL40 a ATMEGA8 v DIL20 (asi)
atd...
U PICu bude problem s rozumnym prekladacem (treba) C :-) Na tom jsem zkoncil
kdyz jsem s nima chtel zacit, par kousku 16F-18Fneco mi lezi v supliku a uz
se na ne nikdy nepodivam... (no par aplikaci jsem v ASM udelal, ale nestoji
to za to. V C to vysmahnu 10x rychleji. Navic v tom ASM bych uz urcite
nechtel nic upravovat)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of JD
Sent: Monday, January 16, 2006 4:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak merit teplotu ve 20 terariich

   Ja vim, ja vim, 51 je prekonana, ale

- jak sem uz psal, je to jediny MCU ktery ovladam
- vykon v tomhle pripadne neni podstatny, jestli to zmeri teplotu za
10uS nebo za 10s je tady uplne jedno
- pameti by nemelo byt potreba nejak extremne moc
- pouzdro - to je to co se mi prave na 89S51 libi - klasicky 40pin DIP,
zadne SMD, BGA nebo podobne doma tezko pajitelne.

   Aby to nevyznelo ze sem uplny zpatecnik, uz delsi dobu se chci
vrhnout na nejake PICy (nejspis z 18kove rady), ale to co chybi je cas.

JDrozd