Vyber CPLD

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 16 16:03:46 CET 2006

Mam taku zaciatocnicku otazku :-)

Potrebujem vybrat CPLD od Xilinxa a nemam predstavu o cenach toho co
potrebujem, lebo v globsonoch maju suciastky len do 256 makrociel. Do
aplikacie by som potreboval CPLD, rychlost nie je kriticka (~2MHz),
pocet IO pinov do 30, odber zo zdroja nie je dolezity, funkcia ale este
nie je presne definovana. Je viac nez pravdepodobne ze ked to dojde do
prevadzky tak sa bude menit program. S tym co mam teraz zaplnim 512
makrociel asi na 40% co je celkom optimalne vzhladom na buduce upgrady.
Otazka je: Ktory typ zobrat a aky je zhruba cenovy rozdiel medzi
CoolRunner-II 1.8 Volt CPLD a CoolRunner XPLA3 3.3 Volt CPLD. Doporucite
este nieco ine? Mal by to byt Xilinx, ten doporucuju kolegovia ako nas
interny standard, ale pokial je nieco vyrazne lepsie od Altery mozem o
tom uvazovat.
V tejto oblasti som uplny zaciatocnik a nemam prehlad co je na trhu.
Preto ospravedlnte blbu otazku :-)
b.