šílená datová struktura

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Leden 16 15:17:29 CET 2006

Nechci vam neco vnucovat, ale na zaklade vasich pozadavku je SQL Server 2005
Express Edition lepsi reseni nez Access. Access soubory jsou totiz
nekompatibilni uz mezi Office verzemi, takze co se tyka pozadavku na Windows
95 a vyse, tak tady narazite urcite vice nez v pripade SQL Server 2005
Express Edition. Rovnez instalace SQL Server 2005 Express Edition a
zkopirovani databaze neni o nic vic slozitejsi nez instalace Office a
zkopirovani dokumentu.