[OT] RE: Plasma nebo LCD ?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Leden 16 14:09:55 CET 2006

10 hodin denně, to by bylo nějakých 13 let. I kdyby to bylo "jen" 10. Do té
doby bude všechno jinak... TV není dnes dlouhodobá investice.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <pavel.krafcik@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 16, 2006 1:42 PM
Subject: Re: [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

zkusme se vrátit zpět k tématu. Myslíte, že udávaná životnost 50 000
hodin u obou typů obrazovek je reálná? To by mě vydrželo celý život -
když pominu, že by se změnily normy a formáty vysílání.

Mám monitor, kde je prodloužená záruka na 5 let a nebo 30 000
"motohodin" a jak pozoruji počítadlo, moc rychle to nenabíhá a to mě ten
monitor částečně živí. Televize běží v porovnání s ním jen zlomek času.

Pavel