[OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 16 07:41:07 CET 2006

Tohle hledisko (kouření) je ale dost individuální. IMHO než si pořizovat za
50 tisíc domácí kino s projektorem, tak je lepší chodit do kina - za 50
tisíc to je nějakejch lístků ;-)

Jinak mám doma 55cm televizi a stereo zesilovač s dřevěnými bednami. Hraje
to subjektivně dobře a že to není systém 5.1, 6.1 nebo 7.1 mi vůbec nevadí.
Jediný, co bych upgradoval, je ta televize, na nějakou 72cm, jednak aby byla
stereo a druhak aby měla víc než jeden SCART. Všechno ostatní mi připadá
jako zbytečný vyhazování peněz.

P.K.