Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 03:11:14 CET 2006

   V TO220 maji v GESu SMT160-30, nema I2C vystup ale promennou stridu
vyst. signalu.
   Na ty cidla od microchipu kouknu zitra (uz tu usinam nad klavesnici),
myslite ze by u MES bylo mozne koupit treba i jen tech 20ks? Prodaji mi
je vubec kdyz nejsem podnikatel?
   RS485 a PC do toho tahat nebudu, ma to byt pokud mozno co
nejjednodussi, takze pokud tam nejaky MCU bude (u snimace s I2C nutnost)
tak max 89S51 nebo podobny (prosim zadny flame PIC x '51, proste 51 znam
a s PICy sem nikdy nedelal).

Diky za namet - JD