OT - paletak

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 16 00:23:00 CET 2006

Ales Prochaska napsal(a):
> Jo, to by byla dobra volba, jestli znate prislusne zarikavani tak
> kdybyste mi ho mohl poslat, byl bych vdecny. Jak jsem totiz zjistil
> nejlevnejsi paletak stoji sest tisic a jestli to nema byt uplny klumpr
> tak osm.

Nejde o zarikavani. Pokud Vam to nic nerika (i kdyz by melo), tak treba
http://stoplusjedna.newtonit.cz/stare/200113/so13a45a.asp
http://www.rapanui.ic.cz/rapanui.htm atd.

Mimochodem - ten paletak by urcite mel jit vypujcit v nejblizsi firme s
nejakym vetsim skladem. Treba za lahev kvalitniho piti...

Nebo oficialne http://www.diamec.cz/1pujcovna.htm aj. (takovych je v
republice vic, treba by nekdo z nich znal kontakt na prazskou firmu).
Zkuste taky tistene Zlate stranky, ne vsechno je na webu.

--
Jirka