Plasma nebo LCD ?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Leden 15 22:43:57 CET 2006

Ja myslim, ze bude dobry pockat az se stane beznou soucasti TV DVB-T tuner.
Nejlepe, jestli budou oba, rekl bych ze to vyrobne stoji babku.
Co s timhle, az se konecne zacne vysilat digitalne i mimo Prahu a Brno?
(mimochodem, tusi nekdo kdy treba v Liberci?)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Sunday, January 15, 2006 10:40 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Plasma nebo LCD ?

No, já mám LCD Panasonic a tak nějak mně připadá, že ta technologie je v
použitelném stavu.

DVD na tom hrají celkem pěkně (ovšem skutečně dobrý film si raději
pustím přes projektor) a tak nějak to umí asi všechno, co bych od TV
očekával a ještě tak 100 věcí navíc, které v životě nepoužiju.

Zdraví PavelK