šílená datová struktura

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Neděle Leden 15 09:05:03 CET 2006

Celkem přesně .. bohužel ale se pod tímto výrazem v 99 % nalézá tvorba
rodokmenu rodiny. Strom se pak tvoří ze zadaných parametrů jednotlivých
uzlů. Vyzkoušel jsem asi 50 softů a nic se požadavku ani vzdáleně
nepřiblížilo. Pro začátek jsem tedy implementoval zjednodušenou verzi do
excellu (vyhledáme problémy, chyby a nedostatky a napíšu to pak v něčem
finálně), nicméně vyvstal problém, že 65K záznamů bude málo ... rozhodit
data do více tabulek bude problém kvůli třídění ... neřešil někdo
podobný problém ? Předběžně by tabulka měla mít okolo čtvrt milionu
řádků a případně jiný soft by měl běžet na stanici bez nutnosti
instalace např. SQL prostředí, druhá kontrolní tabulka má pár set řádků
a vzorce mezi tabulkami se vzájemně linkují. Snad jediný co mě teď
napadá je Access, ale rád se nechám vyvést z omylu.

T.V.