Konvencny zdroj pre PC

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Leden 14 20:47:45 CET 2006

Souhlasim ze nove moderni zdroje delaji opravdu minimum hluku. Na chlazeni
PC komponent je jednoznacne nejlepsi vodni chlazeni. Stoji sice trochu vic,
ale zase to ma uplne jiny vyhody, napr. muzete na jeden okruh povesit
CPU+VGA+Chipset+HDD (tem chlazeni hodne svedci co se tyka zivotnosti a
vzduchem je jde chladit jen obtizne). A i tenhle okruh bude mit podstatne
vetsi vykon nez nejakej hybrid Zalman. Bohuzel cesky vyrobce pokud je mi
znamo byl jen jeden a jejich internetove stranky (www.aquacool.cz) nejak
prestaly existovat takze nevim jestli neskoncili a zahranicni (napr.
Innovatek) jsou sice spickovy ale dost drahy. Jinak tichosti nemuze vodnimu
chlazeni konkurovat nic - pokud se voda vyvede mimo PC do poradneho
radiatoru s velkyma vetrakama, tak to je naprosto neslysitelne. Ale ten
radiator mimo PC casto lidem vadi, bohuzel ve stisnene PC bedne se nejake
dobre chlazeni vzduchem dela dost tezko.

S pozdravem,
Ales Chlubny
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Saturday, January 14, 2006 8:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Konvencny zdroj pre PC

Presne tak . Ja bych spis koukl na recenze vetraku ted vysly dobre clanky na
www.svethardware.cz a  vybral nejaky rozumny a ten vmontoval do normalniho
zdroje. Ostatne si myslim , ze zdroj je ten nejmensi zdroj hluku, jde o CPU
a grafiku i kdyz ty lze za nejaky ne moc velky peniz taky solidne odhlucnit.
Ja mam treba na cpu zalmana a na nejmensich otackach(1000), ktere nejsou
slyset ma procesor 30C a pri zatezi do tech 45 a to je o 250mhz pretaktovany
a napeti zvedle 0.1V :) Je to , ale AMD . Grafiku lze taky solidne vyresit
tak kolem 500kc uz se da sehnat na vykonou grafickou kartu ktera se pouziva
na hry tichy chladic a teplota nepresahne nejakych 55C coz je dostacujici .

s pozdravem

SNEHULAK