Konvencny zdroj pre PC

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Leden 14 16:28:59 CET 2006

http://www.hardwarebook.net/connector/power/atxpower.html

Zadna zaludnost v tom neni . Osobne si myslim , ze to smysl stavet nema ja
mam pocitac v obyvaku na poslouchani hudby a filmy a zadny zvuk mi z nej
nejde . Leda sum proudeni vzduchu .Staci koupit bud kvalitni zdroj a nebo
koupit zvlast vetraky . A ruseni zvukovky se mi nezda ted to zkousim a kdyz
vsechno zesilim na max tak je vicemene ticho :)

Jinak se podivej taky sem : http://pavouk.comp.cz/hw/atxps.html

snehulak