Konvencny zdroj pre PC

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Sobota Leden 14 16:03:57 CET 2006

Uvazujem nad zhotovenim konvencneho zdroja pre PC. cielom je odstránit
hlucnost a neduhy spinaneho zdroja. chcem sa vas opytat, ci je to velky
nezmysel, alebo sa to nerobi iba preto, ze by sa tym PC predrazilo? toroid,
ktory by bol schopny dat dostatocny prud a napatie by nemal byt az taky
velky problem. myslim si spravne, ze by som tym znizil aj ovplyvnovanie
zvukovej karty - vystupneho audio signalu?
ak je to uplna pitomost, prepacte, a dajte mi to patricne najavo    : )
nema niekto nahodou link na popis toho velkeho dvojradoveho konektora, ktory
je na napajanie motherboardu?  tam by mohli byt nejake zaludnosti, ze?

OK