ISE WebPack 8.x

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Sobota Leden 14 00:35:05 CET 2006

Zdravim,

Naisnstaloval jsem si WebPack 8.x, ale zatim jsem z toho zcela na vetvi.
Pred tim jsem mel 7.1, tusim, bylo to neskutecne pomale, dival jsem se, jak
se prekresluji okna, kdyz jsem chtel nektere okno zvetsit a jina zmensit:(.

Blahove jsem si myslel, ze to bude lepsi, no jo, textovy editor je lepsi,
stejne tak i wokna jsou hezci a pritulnejsi, ale naoplatku nejsu schopen
provest kompilaci projektu a nasledne spustit simulaci.

Pritom pod verzi 7.1 jsem alespon nejzakladnejsi pokusy rozchodil, zkousel
jsem nejake citace, generator posloupnosti pulzu atd.

Nevim cim to je, ale i kdyz jdu podle postupu v navodu, ten pro uplne "tupe"
s obrazky a textovym popisem, tak se k simulaci proste nedostanu.

V okne "process" se misto vetve "Design Entry Utilities" zobrazuje "Design
Utilities" a chybi tam polozka "Launch ModelSim Simulator" :(((.

Copak asi delam blbe?
Simulator nainstalovany mam...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0602-3, 13.01.2006
Testovano: 14.1.2006 0:35:04