OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Leden 13 22:55:42 CET 2006

On Fri, Jan 13, 2006 at 01:09:48PM +0100, RV wrote:
> Dekuji za odkaz  - jsem to tam nemohl nejak najit.
>
> Co se tyka windows a linuxu (ne ze bych to od Vas necekal) tak je to
> vicemene bezpredmetne - svagrova ma fotolab a na tom PCcku pobezi
> filmovej scaner (snimaji se s tim policka filmu pro indexprint) s
> vlastnim ISA radicem a SW jen pro wokna.

Jste si jisty tim, ze je SW jen pro wokna?

Tusim, ze existuje(val) jakysi (placeny) sw, ktery umel spoustu
filmovych scanneru, a ten chodil pod widlama i pod linuxem.
Jen si ted nemuzu vzpomenout, jaxe jmenuje...

BTW, ten radic na ISA, neni to nahodou SCSI radic?
Nedal by se proste nahradil nejakym PCI-kovym?

P.