[OT] HF zapalovani el. oblouku

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Leden 13 20:12:49 CET 2006

Zdravim,
chtel bych se zeptat pritomnych, zdali nekdo nevi jak funguje tzv. "HF
zapalovani el. oblouku"? V provozu jsem to sice nikdy nevidel, ale podle
toho ze nekde na netu jsem o tom cetl poznamku "hodi to jiskru", rekl bych,
ze to bude nejaky generator vn? Jen nevim, jestli je potreba oddelit toto vn
od siloveho vystupu svarecky a jestli je to nutne (predpokladam, ze ano)?

S pozdravem,
Ales Chlubny