obvod jako 74hc164 + latch

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 13 16:08:40 CET 2006

Shodou okolnosti neco takoveho shanim na maticovy displej, rad bych rizeni
jasu pro vsechny segmenty spolecnym prvkem a vypada to ze asi budu muset
udelat z tranzistoru proudove zrcadlo. Moc se mi to nelibi (navic to jeste
nemam odzkousene), tak bych byl rad, kdyby nekdo znal neco v integrovane
podobe. Jeste jsem teda nasel neco u Maxima, ale to bude  stejny problem
jako s Toshibou. Nevzpomenete si nekdo na neco dostupneho?

Tosa