Ovladani Agilent 34401Apo RS232?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Leden 13 14:25:08 CET 2006

No, mně to taky podobným způsobem blbne.

Obcházím to tím, že před použitím nějakého mého prográmku na čtení dat z
měřáku si pustím Excel do kterého se mi nainstaloval Agilent IntuiLink
Toolbar (to je ke stažení u Agilentů a umožňuje to do Excelu načítat
data z 34401A), ten provede nejspíš nějakou inicializaci, pak Excel
ukončím a pustím svůj prográmek. A pak už to funguje.

Už mockrát jsem si říkal, že se musím mrknout, co tam ten IntuiLink
vlastně posílá, ale nějak jsem se k tomu nikdy nedostal.

Zdraví PavelK