Ovladani Agilent 34401Apo RS232?

FPC honza honza@fpc.cz
Pátek Leden 13 14:20:18 CET 2006

Zkuste *IDN? mělo by to vysypat svojí identifikaci. To pro ověření
komunikace (funguje to normálně z win hyperterminálu). Jinak syntaxe příkazu
mi připadá OK. Ještě mě napadá ukončovací znak. <CR> nebo <LF> - toť otázka.
Každopádně Enter odešle <CR> a Ctrl+Enter <LF> (nebo naopak?). Každopádnbě
to funguje :-).

H.

FPC s.r.o
testovací adaptéry, elektronika