OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 13 14:06:35 CET 2006

Padla zminka o upgradu a ze se novy mainboardy z ISA nevyskytujou, tak by
pripadne starsi, ale pomerne slusne PC vcetne licence mohlo vyjit na podobny
penize jako novej mainboard + nova OEM licence.

P.K.