OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 13 12:56:57 CET 2006

Citace:

"Kúpil som si WinXP home a odmietajú mi ho aktivovať, že som zmenil matičnú
dosku. A doporučujú mi, aby som si kúpil ďalší winxp. Je to normálne?"

"pokud jste si koupil OEM verzi, je to naprosto v pořádku (existuje vůbec
krabicová verze XP Home?). Četl jste smlouvu? OEM verze je vázána na počítač
a nelze vyměnit základní desku. Pokud jste ale dostal novou desku např. po
reklamaci staré, je vám váš prodejce počítače povinen obstarat novou licenci
Windows.
Zdroj: Microsoft"

 "A uplne nejlepsi je si koupit OEM Windows k audio kabliku nebo ke krabicce
sroubku. Podle ceskeho zastoupeni MS je to v poradku. Ovsem nevedel jsem, ze
az si ten kablik prendam nebo si presroubuji sroubky do noveho pocitace, ze
prodejce je povinen vyresit aby tam sli i ty OEM Windows. Diky :-)"

Konec citace. Zdroj:

http://u.iinfo.cz/u/s/?kam_vratit=http%3A%2F%2Fwww.lupa.cz%2Fclanky%2Fwindows-proste-funguji%2Fnazory%2F

Byt Vami, poslu dotaz na ceske zastoupeni MS.

P.K.