OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Leden 13 12:55:55 CET 2006

RV napsal(a):
> Nemate nekdo zkusenosti co je podminou pro opravnenou instalci OEM
> verze? Potrebuji svagrovej nainstalovat na PCcko v krame windowsy a tak
> hledam jak usetrit. Obcas je videt ze se prodavaji OEMka i ke ksande k
> harddisku. :-)

Uz se to tu resilo vickrat a ja jsem uvadel i oficialni odpoved od MS.
Strucne receno: v podstate lze nakoupit s jakoukoliv "neperiferni"
soucasti, autorizovany prodejce da jiste vybrat.

http://www.microsoft.com/cze/partner/SystemBuilder/licence/licencovani/neperhw.mspx

Tu stranku ale doporucuji ulozit, ty kurwy to neustale meni... Pred par
lety jsem treba koupil jednu OEM licenci k notebooku se sitovou kartou -
a ejhle, dnes uz to podle toho odkazu nejde.

Jinak zvazte, zda opravdu potrebuje widlows. Zrovna vcera jsem byl v
docela vyznamnem obchode a tam na PC pro zakazniky (objednavkovy system
pres net) bezel Konqueror na Mandrive 2006.... Bez problemu, bez potizi
(viry pocinaje), bez osirani se s tim, co si zrovna Gates a stado jeho
pravniku umane... Proste pohoda.

--
Jirka