[MECH] Vreteno pro frezku - komponenty

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 13 11:32:32 CET 2006

To neni ani tak moc o povedeni :-) - ted je to spis o tom, ze zaclo
poradne mrznout a nevyplati se vytapet dilnu jen na odpoledne takze se
toho moc delat neda kdyz zebou ruce od masin.

Jinak jak psal p.Jirka - vyber motoru je velky a ani nepredpokladam, ze
by bylo nutne je k vretenu dodavat - 600ku  koupite pomalu v kazde
drogerii v ruznych provedenich za par penez. Navic predpokladam, ze
kazdej sikovnej bastlir ma doma nasyslovano ruznejch motoru prehrsel,
ktere rad pouzije. Snazim se dodat to co vetsina lidi nema sanci vyrobit
si doma.

RadekCX