Pro milovniky hodin s digitrony...

Pátek Leden 13 00:28:29 CET 2006

Zdrafím :)

    ono by to stihlo ty sekundy úplně v pohodě. Třídiče dokáží běžet
hodně rychle a skoro nejsou vidět jak se točí.

    Jen ta spotřeba. Napájecí napětí 60V a odpor vinutí 60ohmů krát
počet voličů ...

    Cvakáního by muselo být také hodně a nejvíce o půlnoci při přestvení
z 23:59 na 00:00 :))

    Uvažovala jsem o jejich stavbě. I jsem měla už dva třídiče doma, ale
nakonec z toho sešlo. Rodičům by ten rachot "ATU" určitě vadil :)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Daniel Valuch napsal(a):

>no nechcel by som mat na tom ukazovatel sekund :-)

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0602-2, 11.01.2006
Testovano: 13.1.2006 0:28:45