Re: OT:Modelari na UFO model -doplnění

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 23:47:17 CET 2006

No ono na to by opravdu stacilo udelat stred, ctyri
uhlikovy nosniky a dosedaci packy, a tim by to bylo,
ja o tom premyslim cim dal vic, je mi jasne, ze by se
musel udelat soft do AVR co podle gyra to dorovnava,
ale nejdriv jsem chtel vedet jestli nekdo treba nahodou
nezna princip jak to pracuje, protoze by si na tom clovek
taky mohl vylamat zuby. Nehlede na to, ze by s tim byla
zabava na zimu. A tim, ze to nema zadnou vetsi plochu
tak by tomu nemusel vadit ani decetni vetricek venku.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 12, 2006 11:39 PM
Subject: RE: OT:Modelari na UFO model -doplnění

No, já bych do toho šel, pokud by se to dalo někde osahat.

Zajímalo by mně, jestli by se to dalo nějak předělat na normální 35 MHz
R/C soupravu a jestli to má dostatečnou nosnost, aby to uneslo
bezdrátovou videokamerku.

Pokud ne, tak je nesmysl to kupovat a stála by za úvahu vlastní
konstrukce s pomocí uhlíkových nosníků a trubek, 4 motorků třídy 280,
malého přijímače a toho ADXL202 akcelerometru s nějakým PICem nebo AVR.
Nejtěžší by asi bylo zkonstruovat malý PWM regulátor pro 4 motory,
protože cpát tam 4 normální regulátory je mrhání hmotností.

Zdraví PavelK