Krokové motory + radic

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 23:28:45 CET 2006

Patram na internetu po informacich o krokovych motorech a jejich rizeni, minojine jsem narazil i na tuto konferenci, kde se o teto problematice hovori.
Dovoluji si vas pozadat o radu.

1.Poradite vhodneho dodavatele krokovych mototu s krouticim momentem cca 2.5Nm , ktere umi micro krok a ve full kroku maji minimalne 200 kroku? Jak to tak byva jde mi o cenu a presnost kroku.
2. Co rikate tomuto SX23-2125 viz. http://www.jmf.cz/motory.htm
3. Jak poznam, ze je motor vhodny pro rizeni s mikrokrokem ?

Řadiče
Hledal jsem na internetu a nenašel žádný slušnější a zdokumentovaný projekt řadiče krokoveho motoru, zaroven bych nerad vymyslel vymyslene, poradite ?
Idealni by byl radic, ktery by umoznoval rizeni proudu PWM, ale spokojim se i s beznym radicem pro unipolarni nebo bipolarni motory.
Jsou v CR dostupne nejake integrovane radice pro rizeni uni nebo bipol motoru?
Pokud ne vite o nejakem zverejnenem projektu s MCU ?

Motory chci ovladat z PC pres LPT¨.

Predem dekuji za pomoc.