OT: Pro modelare a nejen pro ne

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 20:41:32 CET 2006

To s tim oblecenim mi to pripomina jednoho myho kamose, co jezdi na kole
a koupil si od Authora taky nejaky hadry . Stalo to okolo 13kKc a k tomu
kbelik na hlavuza dalsi 4kKc s nakym chlazenim ci co... ( jenom tojeho
kolo stalo snad 60 papiru )
Rikal , ze na tom oblecku dost zalezi kvuli termodynamice tela takovy ty
kecy - neco podobnyho jako audiofilové o svetlezelenych vyskach a
barevne prokreslenych stredech.

   No a hned  za tyden si rozbil hubu. Vsechno roztrhany , prodreny,
kbelik pomackanej...tenkrat prohlasil, ze priste pojede radsi nahatej,
nebo si koupi stary teplaky... :-)