Pro milovniky hodin s digitrony...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 16:31:55 CET 2006

A nebo jeste jedna varianra:
nekde bych snad vyhrabal stare krokove volice z synchronni ustredny P51.
S temi se taky delaly hodiny.
Stacily 4 kusy  -  stacilo nastavit citani do 6 (10) - pri dosazeni
posledniho kroku preskakani na zacatek(0-ování)  -  pozapojit za sebe a
na digitrony a uz to jelo.
Jen v tom cvakalo jak v pendlovkach.
:-)