Pro milovniky hodin s digitrony...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 12 12:54:09 CET 2006

Měl jsem za to, že digitronový hodiny se stavěj, aby měl člověk doma něco,
co nikdo nemá. Prostě abych měl hodiny s neobvyklým zobrazovacím prvkem, ale
jestli ho bude pohánět tranzistor z produkce RVHP, nějaký dnešní ekvivalent
nebo (když jinak nedáte) mikroprocesor, to není to podstatný, páč je to "pod
kapotou".

To bysme mohli jít až tak do detailu, že na výrobu DPS se musí použít
kuprextit s rokem výroby 1970, vyleptat to stejně starým chloridem a na
pájení použít cín, co jsme našli na půdě po dědečkovi. Jo a krabička by
musela být ze dřeva ze stoleté lípy, co ji teď nedávno vyvrátila vichřice.

P.K.