OT: SXD (was: Pro milovniky hodin s digitrony...)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Leden 12 10:36:40 CET 2006

Pavel Kadečka napsal(a):
> Ja osobne kdyz bych posilal do konfery soubor nebo odkaz na soubor s
> takhle exotickou priponou, tak bych cekal, ze ji kazdy nemusi znat a v
> tomhle pripade by stacilo napsat "pokud nemate OO, otevrete to ve
> winzipu" - a nemusela by se vest sahodlouha diskuze o formatech.
>
> BTW ja jsem SXD povazoval za soubor v nejakem CADu, ale to jen proto, ze
> jsem se v praci setkal s SKD a SKF.
>
> Jinak moje Wokna ani IE ten soubor automaticky otevrit neumi.

Pripona neni "exoticka", kazdy jen prumerne se orientujici clovek to
zvlada a vi, o co jde. Ano, nebylo to urceno pro mrkwonly jedince, kteri
klikaji v IE. (wokna, ie, winzip - zarazenost maximalniho kalibru, lze
normalne existovat bez jedine z techto veci). Neni a nebude mym cilem
vest kazdeho za ruku jako v zaopatrovacim ustavu.

Receno natvrdo, "politicky nekorektne", ale ferove a pravdive - presne
tak to chci. Nehodlam o tom dale diskutovat.

Howgh.
--
Jirka