Drivery ku grafike Asus A9200SE/T

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 12 10:06:57 CET 2006

Jeste moje posledni zkusenost:
Chci si koupit monitor LCD 20" sirokouhly, ktery ma nativni rozliseni
1680x1050 px. V nastaveni grafiky (mam ATI X700 Pro, vyrobce ted nevim)
takove rozliseni nebylo. Stahnul jsem nejnovejsi drivery Catalyst ze
stranek Ati, ktere by vicejazycne. Nainstaloval je, pak trval reset a
nabihani cca 20 minut a po najeti byla obrazovka cela cerna, jen byla
videt sipka mysi. Kdyz jsem jezdil po plose tak se menila jak potkavala
ikony. Tzn. vse bylo jako v pohode, jen to bylo cely cerny.
Trvalo mi vice jak hodinu nez jsem to rozjel. Ty drivery nesly
odinstalovat, nevidel jsem kde to mam udelat, v Nouzovem rezimu taky
nesly odintalovat, az v rezimu VGA se to pracne povedlo. Nepomohlo mi
nainstalovat ani puvodni drivery ke grafice z CD. Zase cerno.

Tak jsem stahl Catalysty pouze v eng. verzi a s temi to jede dobre a to
rozliseni tam dokonce je. Takze nebrat ty lokalizovany, aspon ja ne.

Martin Hanek