Pro milovniky hodin s digitrony...

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Leden 12 10:01:00 CET 2006

Ahoj,

kdo si je nechce nechat delat a chce mit hodiny i v 8ckove soustave nebo
pomoci rimskych cisel ci binarnich a jeste si k tomu rad hraje v delphi tak
tady je link . Jsou hezky udelane a je k nim i zdrojovy kod :
http://www.wimb.net/index.php?s=delphi&page=25

Na te strance je spousta zajimavych programku i se zdrojakama .Simulace
krokoveho motorku , eterm terminal atd...

snehulak