OT: přístroje z www.zajic.cz

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 00:28:15 CET 2006

Dobrý den,

za stejnou cenu za jakou je tam to HP se dá sehnat BM642C také s vynikajícími parametry.

zdeněk

Ja o nem puvodne take uvazoval, ale pak jsem na ebay za 120$, koupil
HP 5334B s 1.3G vstupem a HSTO s chybou lepsi nez  5x10-10 vypada to
takto:
http://cgi.ebay.com/Agilent-HP-5334B-1-3-GHz-Universal-Counter_W0QQitemZ7580646862QQcategoryZ25401QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

>Ta je u jeho konstrukci dana predevsim tim krystalem - tedy
mizerna. On  ale Zajic zminuje pouziti TCO, skoda jen ze na 12MHz.
Ja jsem si udelal samadoma  oscilator z nejake kmitoctovky z
radiostanice ( puvodne 12,8MHz -vymenen Q) a dodelano topenicko a
termostat. Na nastavovani TRXu a  mereni kmitoctu dieselagregatu to
staci :-)
Jinak ten citac mam a  konkretne pro mereni nizkych f ( ten
agregat)   pouziva metodu prepocitavani periody signalu na kmitocet
- tedy v
podstate okamzite
zobrazeni kmitoctu.
Touhle fci disponuji az drazzsi tovarni citace, takze  hlavne kvuli
 tehle feature jsem do toho sel.
Taky to pouzivam jako casovy spinac ( asi nejcasteji) a teplomer (
SMT  cidlo )