OT: Kdy je podnikatel spotrebitelem

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 11 23:07:14 CET 2006


Ale jo, on to ten značkový servis dělat musí. Výrobce mu poskytne
náhradní díl zdarma a práci zdarma investuje ten servis. Je to jakýsi
úlitba za to, že počet servisů je limitován a výrobce neprodá náhradní
díly kdejakému Breburdovi v Horní-Dolní.
Ve srovnání s náklady na povinná školení atd. je to celkem prkotina.

Ono je to celkově s tou zárukou o tom, co si kdo dokáže vydupat. Moje
firma např. poskytuje záruku 2 roky, distributoři sice stále něco
blábolí o tom, že poskytují záruku jeden rok, ale v praxi to vypadá tak,
že pokud se něco rozbije za rok a půl, tak to vyměním a vadný kus pošlu
distributorovi.
Pokud má distributor nějaké připomínky (což většinou nemívá), tak ho
vlídně upozorním, že zrovna včera jsem tu měl zástupce konkurence, který
mně seznámil s velkorysým plánem množstevních slev, kreditních podmínek
a všelijakých bonusů. A zmíním se o tom, že sice spolupracujeme už mnoho
let, ale pokud bychom měli mít navíc problémy se záruční lhůtou, tak asi
o těch kreditních podmínkách a bonusech u konkurence začnu vážně
přemýšlet. :-)


Zdraví PavelK

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
> Sent: Wednesday, January 11, 2006 10:47 PM
> To: hw-list@list.hw.cz
> Subject: Re: OT: Kdy je podnikatel spotrebitelem
> 
> 
> Nekdo tu opravu ovsem musi zaplatit. Nevim jak to chodi v 
> servisech ale tipuju, ze se do opravy nepusti driv nez budou 
> vedet kdo ten notebook spotrebiteli prodal a komu muzou poslat ucet.
> 
> Ales Prochaska
> 
> > Speciálně u notebooků stačí zakoupit care pack, který záruku 
> > rozšiřuje. Nabízí ho Acer i HP. Je to ale docela nesmysl, pokud si 
> > uživatel zajde rovnou do servisu, tak mu to musí zadarmo 
> opravit během 
> > druhého roku záruky. Pokud jde za prodejcem, tak ten to 
> bude opravovat 
> > na vlastní náklady.
> 
> > Čest práci a rukám klid!
> 
> > BY: Mr. Death
> 
> >> -----Original Message-----
> >> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> >> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
> >> Sent: 11. ledna 2006 22:31
> >> 
> >> Ono je to spis tak, ze kdyz jako firma neco koupite od firmy
> >> a dostanete na to zaruku 1 rok a pak to prodate spotrebiteli 
> >> tak mu stejne musite drzet zaruku 2 roky, takze vlastne ten 
> >> druhy rok zaruky drzite na vlastni riziko (samozrejme 
> >> patricne promitnute do prodejni ceny :-)).
> 
> 
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list@list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 




Další informace o konferenci Hw-list