OT: přístroje z www.zajic.cz

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 11 22:48:34 CET 2006

Ta je u jeho konstrukci dana predevsim tim krystalem - tedy mizerna. On
ale Zajic zminuje pouziti TCO, skoda jen ze na 12MHz.
Ja jsem si udelal samadoma  oscilator z nejake kmitoctovky z
radiostanice ( puvodne 12,8MHz -vymenen Q) a dodelano topenicko a termostat.
Na nastavovani TRXu a  mereni kmitoctu dieselagregatu to staci :-)
Jinak ten citac mam a  konkretne pro mereni nizkych f ( ten agregat)
pouziva metodu prepocitavani periody signalu na kmitocet - tedy v
podstate okamzite
zobrazeni kmitoctu.
Touhle fci disponuji az drazzsi tovarni citace, takze  hlavne kvuli
tehle feature jsem do toho sel.
Taky to pouzivam jako casovy spinac ( asi nejcasteji) a teplomer ( SMT
cidlo )