Kdy je podnikatel spotrebitelem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 11 22:33:47 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 11.1.2006:

> Zrovna vcera jsem se dival na https://zis-ext.cro.cz/rozhlas2 a
> zaujalo mne, ze bych vlastne mel platit ze vsech radii, ktere mam
> doma. Rika se tam ze "fyzicka osoba" plati za jeden prijimac v
> domacnosti a "pravnicka a podnikajici fyzicka osoba" plati za kazdy
> prijimac, vcetne prijimace v aute. To jako kdyz mam zivnostensky
> list tak se i na moji domacnost vztahuji jine zakony? Nebo to plati
> jen pro provozovnu? Tam to vubec nemaji rozlisene. Andel

Ano, to je pravda, pokud mas "ve firme" vice radii, platis za kazde
jako podnikatel nebo pravnicka osoba. Totez televize. Ja takto platim
za radio ve svem firemnim aute zakoupene do nakladu. Ted jsem ho
zrovna vymenil za jine a tak to puvodni musim rychle zlikvidovat,
abych nemusel platit za dve :-)

Kdyz podnikas doma a mas radio zakoupene z osobnich penez, tak to neni
firemni radio, ale osobni radio, a neplatis za nej vicekrat... Ale
pokud mas doma radio zahrnute v nakladech, pak platit musis.

PS: Jinak ti dementi chteli vymyslet, ze se bude platit i za kazdy
pocitac pripojeny do internetu, protoze muzes poslouchat radio z
internetu nebo televizi z internetu... Nedavno kolem toho bylo rusno.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz