Pro milovniky hodin s digitrony...

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Leden 11 22:17:09 CET 2006

Martin Hanek napsal(a):
> Pro doplneni: V OO.O 2.0 jsem udelal prevod do PDF, pri kompresi 100% ma
> cca 1MB, pri kompresi 85% ma stejne jako original a bohate to staci.

Ano, zkusil jsem to pote v 2.0 a pomoci nastaveni jpg komprese jsem se
dostal na stejne (podobne) velikosti jako Vy. Jenze dokument vznikl ve
verzi 1.1.5 (kterou stale preferuju) a tam neni pri exportu volba typu
komprese.

Mimochodem: u tohoto dokumentu je prave problem s kolizi "perovky" (text
+ schemata, 1bitova B/W bitmapa) a fotky na konci (8bitovy sedoskalovy
jpg). Pri exportu do jednoho *.pdf to zrejme nelze rozlisit a tak je
paradoxne i na perovku treba pouzit *.jpg kompresi, aby cely vysledny
soubor byl unosne velky. Proste ta fotka tam skodi. Je ale pravda, ze
pri 85 kvalite neni text jpg kompresi viditelne poskozen.

--
Jirka